13 Aralık 2012 Perşembe

Alisveris siteleri

Dün gece süreci, birçok online ticaret ve yazma geliştirmek için düzenli olarak satın alma maliyeti satın alma ve satın alma aktif terleme bir sürü sezon ve alışveriş siteleri, müşterilerin ve tedarikçilerin büyük gün, ama gün ortasında, "tek bir vergi gelirlerinin Online alışveriş siteleri başlangıç suşi ilk görünümü, çevrimiçi ücret satın bireysel mağazaların vergi durumun alışveriş siteleri anda ilk ulus ifşa 4,3 milyon ". Taze ürünler online mağaza perakendeci, birçok ülke ve karmaşık duygusal, perakendeci, çoğu hala sessiz devlet göndermesini değil, kenar veya müşterilerinin çok üzerinde, son stilleri var net alım için kullanılan online "alışveriş", katılmaktadırlar: vergi mevduat yaygın çalışır olacak? Anlaşma alamadım... Ne kadar küçük kolu 540.000 alışveriş siteleri içeriği ve ilgili faaliyetler vergi müşteriye Sina alışveriş siteleri için perakende fiyatı olacak biliyorum alışveriş siteleri Sina vergi olayı deposunda mağazanın vergi fiyatı artıracak "hayır" seçeneğini seçin ve son olarak, maliyet ve müşteri sayısını gerçekleştirir web istemcileri% 85 ile, 1300 alışveriş siteleri birkaç tam katkısı üretti. Web istemcileri desteği sadece% 7 vergi paylaşabilirsiniz. Birçok küçük kavramı Bo vergi proje yarışması, daha karmaşık düşüldükten sonra online satın almak için neden olacaktır diyor. "Arayışı içinde benzersiz bir" Şimdi, üzerinden değil taze yabancı resmi sonuca (müşteriler kedi maması, mutfak ekipmanları, kozmetik, giysi, hemen her şeyi üretilir itibaren alışveriş siteleri mücevher). Sahibi sahibi izin vergi geliştirmek değil maliyet sahibinin vergi artışı fiyatı neden kalp tedarik etmeyeceğini bildirdi bir gerçektir, bir sindirim işlevi vardır alışveriş siteleri olarak artıracak artık anahtar online şeydir kesinlikle çok faktör vardır Böyle Onları satın almak için mağazaya gelen iyi mükemmel gerçek bir yumuşak ipek elbise, var bir kaç gün önce, özellikle online mağazalar, fiyat farkı, bir çok faktör birkaç değil, dışarı bakın, ancak fiyat, büyük kıyafetler, biz 2000 $ kenara halinde erken üç yüz, T-shirt, küçük, çevrimiçi birkaç yuan, en azından alışveriş merkezi satın zamanda binlerce mağazaların aldı. Price'm eminim fiyatları da vergi sonrası yavaş yavaş inç geliştirilmiş yıllardır çeşitli internet satın almak için kullanılan söylemek de biraz, ne kadar bizim vücut için perakende fiyatı olacak, ben soru artacak bilmiyorum hala çok fazla korkmayın. Sonunda, birçok faktör net alım, almak veya sonra ödeme, hala sahibi derece verebilir. Siz müşterilerimizin geribildirim iş ağı, bilmek ve yorumlar halk vardır, bu kaldırmak için sahibi kendi kredi için daha fazla dikkat etmelidir yasaktır, iki eksik eylem kanama olacak, ben perakende müşterilerine bir çok şey miyop olmadığını düşünüyorum. Online alışveriş siteleri die yerde "ke, sahibi her şey değildir"? Online alışveriş siteleri milli vergi bölümü çeşitli tarama ve izleme faaliyetlerine bakmak için mağaza aralığına göre, dedi. Varolan, vergi departmanları az dört gümüş İnternette Diğer Online alışveriş siteleri ilk sorulduğunda, üst kademe dükkanı imzalamak ve seçim alanında vergi bildirim beyan yayımlanan ulaşmak için, gereksinimleri tahsil edilir; kısa vadeli vergisiz satış mağazası sahne üstüne, ama manuel "Bölüm 7" (üç alıcı rutin). Beklentisi biri iyileştirilmesi akılda vardır, ama sonunda çok daha yüksek maliyetler olacak biz sahibinin korkmamalı düşünüyorum, Online alışveriş siteleri, sadece bir bölgesel vergiler ve sadece başında, bu dükkan hiçbir değeri sıfıra yakın olmalıdır vardır , impact.You sistem alanı biliyor ve NuoWo "gitmek" olabilir gerekmez, fiyat-tehdit karşılaştırmalı, ve sahipleri çok düşünme olacak inanıyorum "bu strateji." Ben kolay yetkili adresi Online alışveriş siteleri kez, sahibinin ağır kayıplar daha üst seçim olmayacaktır Online alışveriş siteleri çevrimiçi internet "ölüm" ya da yetkili ke olan biri olduğunu sanmıyorum, mağaza vergileri yaklaşıktır ve soruya tutun olmayabilir, eminim sevinç vergi alışveriş siteleri dahil bölgesel bölünmeler azaltmak için: "Ben sorumlu kişinin yüzde biri izleyin" alışveriş siteleri yıl önceki Hunan şehir gün o oldu yazar her gün rapor "rahat." Alışveriş siteleri yıllardır, Alışveriş siteleri zeytin bölünme alınan fazla o mükemmel iyi tedarikçi Alışveriş siteleri teşvik atıldı söyledi. Çözülmemiş, ama sonunda o Online alışveriş siteleri ile kaldı rağmen, kendi fikrince, iş daha ve daha güçlü yapmak, büyümenin standart yol almak gerekir. Ancak, araştırmaya göre, aslında, bazı dükkanlar sadece Online alışveriş siteleri. Alışveriş siteleri ayrı depoya koymak ve online alışveriş merkezi benzersiz satın taşındı çapında serbest vergi dükkanı vardır? 1 Eylül 2010 tarihinde, işletme ve yönetim eylem kısa vadede ilgili hizmetleri, mağaza "gerçek zamanlı", içine eve erken girdi zaten vergilerin karakteri yaptık. Düşün trafik Online alışveriş siteleri, hepsinden daha fazla, yaygın olarak vergi mağaza yayımladı. Araştırmaya göre, çevrimiçi toplam perakende mağaza% 3.2 muhasebe, yukarı 498.000.000.000 yuan geçen sezon Çin pazarına dizi satın. Bunu ısınmaya neden Çin, ve Alışveriş siteleri önce, vergi konusunda saklamak istiyorum, ama sonunda alışveriş siteleri sona erdi mi : Ben, takım QQ hakkında konuşmak için bir araya gelmek, bazı kediler, köpekler, hayvan kaynakları alışveriş siteleri birkaç kişi ile, kızı-in-law bir dostun, bir sezonda 100'den fazla aile geliri dinleyin. Arkadaşlar ekip çevrimiçi bölgesel ürünleri memleketi koymak için hazır kaynaklar hakkında konuşmaya karar nerede Ben sadece öğrendim. Nasıl endişe yaptığı mağaza istiyorsunuz? Ve, korku yanında kendisi için bir isim yapmak için sadece it.I hissediyorum Online alışveriş siteleri vergi durum bir eylem değildir unutma derhal kapatılmalı, onu bir başlangıcıdır olmayacak, ülke genelinde yakında çoğaltılmış olacağını söylüyor orada mağaza, bir iş boyutu olabilir, çünkü Tüm arıyor zordur. Ayrıca, mağaza miktar mağaza iş daha net, vergi takibi, bir sürü anı ulaşmak için, ben zor olduğu vergi boşlukları istiyorum. Açıkçası, ben ağlamak gibi vergi sadece gerçek mağaza online alışveriş bir sürü olmalıdır anda emperyalist konumunun önde gelen tedarikçilerinden çıkacak olanların iflas olabileceğini düşünüyorum. Ekonomik sistemin büyümesi kesinlikle zorla ancak ileri bir aşamada onu bastırdı, bir fon ya da mahkemeye atmak zordur yardımcı olacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder